Gezocht: materiaalman/vrouw

7 september 2019 13:45

Onderstaand een belangrijke mededeling voor elftallen (junioren en Senioren) welke trainen op de woensdag en donderdagavond.

Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen zijn wij nog steeds op zoek naar een 2e materiaalman(vrouw) voor de woensdag en de donderdagavond. De materiaalman(vrouw) opent het ballenhok en zorgt dat elk team haar ballen, hesjes enz. kan ophalen.

Omdat deze 2e persoon nog steeds ontbreekt moeten we roeien met de riemen die we hebben. Dit houdt in dat het ballenhok op tijd wordt geopend en later op de avond ook weer word gesloten daar zorgt de vereniging voor. De benodigde materialen zullen zelf dus door de trainers cq leiders gepakt moeten worden, uiteraard gaan wij ervan uit dat alle spullen na afloop van de training weer netjes terug gelegd worden, let er wel op wat je meeneemt moet ook weer terug gelegd worden. Tevens het verzoek aan alle elftallen om de kleedruimtes schoon te houden, dus check dit na de training en indien nodig veeg een keer maar zorg vooral dat het er netjes uitziet voor de volgende gebruiker.

Verzoek aan iedereen mocht U ergens tegenaan lopen of vragen hebben meld dit graag aan ondergetekende.

Wij hopen dat we snel een 2e man (vrouw) kunnen vinden om dit probleem op te lossen, intussen vertrouwen wij erop dat de elftallen op deze avonden hun medewerking zullen verlenen.

Mocht bovenstaand U nieuwsgierig maken wat het inhoud om materiaalman(vrouw) te zijn bij onze club, en ben je ouder als 17 jaar schroom dan niet contact met ons op te nemen.

En niet onbelangrijk je kan er een leuk centje mee bijverdienen !

Namens bestuur RKSV Heeze

Peter Vertogen