Avontuur in TOTO KNVB Bekertoernooi eervol ten einde

18 augustus 2019 14:15

Het avontuur van RKSV Heeze in de nationale TOTO KNVB beker strandde gisteren in de uitwedstrijd tegen hoofdklasser ’s-Gravenzande. Toch kunnen wij als eersteklasser tevreden zijn. Sowieso bereikte Heeze voor het eerst in de historie deze ronde.

In het begin van de eerste helft kon Heeze enkele kansen niet verzilveren. Dat lukte ook de tegenstander niet, vooral dankzij onze keeper Vincent Jansen die prachtige reddingen verrichtte. De thuisspelende ploeg was duidelijk sterker, maar toch viel hun openingstreffer pas in de 40e minuut.

In de loop van de tweede helft begon de tegenstander wat meer gas te geven. Maar onze jongens gaven zich zeker nog niet gewonnen. We kregen nog enkele kansen en we overleefden een strafschop (paal). En wederom verrichtte doelman Vincent geweldige reddingen. Pas in de 80e minuut scoorde de tegenstander de 2-0. Hiermee was de wedstrijd beslist.

RKSV Heeze bedankt alle meegereisde supporters van harte. Het is geweldig dat jullie met de bus mee reisden, of op eigen gelegenheid de moeite namen om naar ’s-Gravenzande te reizen. Fantastisch!