Kick off jeugdvoetbal RKSV Heeze seizoen 2016-2017

23 september 2016 12:15

Op woensdag 14 september is de kick off voor de jeugd gehouden. Voor de bijeenkomst waren de jeugdtrainers, coaches en leiders uitgenodigd.

In een goedgevulde kantine werden de aanwezigen uitgebreid geïnformeerd over de interne afspraken van onze vereniging, regels van de KNVB (o.a. nieuwe spelregels) en diverse weetjes. Bert Triki en enkele kaderleden gaven toelichting bij de dia's van de presentatie.
Het is de eerste keer dat een dergelijke bijeenkomst is gehouden. Het is de bedoeling dat dit een jaarlijks terugkerende start van het seizoen wordt.
Voor degenen die het allemaal nog eens willen nalezen is de powerpoint presentatie hier beschikbaar.