Wij zoeken dringend vrijwilligers

7 september 2019 19:15

RKSV Heeze heeft diverse openstaande vacatures voor het komende seizoen.

Wij zijn op zoek naar;

-        Materiaalbeheerder(ster) met vergoeding.

-        Keukenpersoneel met vergoeding.

-        Barpersoneel (liefst met enige horecaervaring) met vergoeding.

-        Diverse vrijwilligers voor onze jeugd en seniorenafdeling.

-        Vrijwilligers maandagmorgenploeg.

-        Poetshulp voor de kantine met vergoeding.

Wij zijn dus op zoek naar mensen die iets willen betekenen voor onze club, ben jij zo iemand die best een uurtje over heeft en dat in onze club wil steken ?

Onze club zou ontzettend geholpen zijn met extra handen voor de diverse genoemde vacatures.

Twijfel je of wil je meer weten ? Schroom dan niet om contact op te nemen, wij zijn graag bereid meer uitleg te geven over de vacatures waarin jij mogelijk interesse hebt.

Eerste contactpersoon is Peter Vertogen  [email protected] / 0653217991.

Wij zijn een mooie dorpse voetbalclub met zo`n 800 leden die vooral bestierd wordt door vrijwilligers. We hebben 25 jeugdteams, 11 mannen seniorenteams, 1 vrouwensenioren team en 2 jeugdteams meisjes.

Sportief gezien doet onze vereniging het erg goed, maar natuurlijk staat ook gezelligheid voorop. Naast het voetballen worden overigens nog allerlei activiteiten georganiseerd die de gezelligheid voor alle leden jong en oud vergroten.

Word vrijwilliger en leer onze mooie club beter kennen en vooral de mensen die bij ons sporten en vrije tijd doorbrengen.

Je zult zien dat het goed toeven is bij RKSV Heeze.

Heeze 24 maakte een mooi filmpje: