Voetbalclinic basisscholen Heeze

23 september 2016 12:00

Afgelopen woensdag heeft RKSV Heeze wederom een voetbal-clinic georganiseerd voor alle kinderen in groep 3,4, en 5 van Heeze. Het was een groot succes, mede dankzij het mooie weer en alle vrijwilligers, leerkrachten en ouders die de kinderen begeleidden.

In het kader van de Nationale Sportweek kwam wethouder Toon Bosmans namens de gemeente de meer dan 300 kinderen aansporen om meer te sporten. Na de aftrap hebben de jongens en meisjes allerlei oefeningen gedaan om beter bekend te raken met voetbal zoals het bij RKSV Heeze wordt aangeboden. Gezien de vele enthousiaste reacties van kinderen en ouders, verwachten we een aantal nieuwe leden te kunnen verwelkomen; hopelijk ook een aantal meiden!
Bij deze willen we vanuit de meidenvoetbal commissie graag alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet en enthousiasme, en hopen volgend jaar weer op hun steun!