Kampioensstrijd gaat door

13 mei 2019 19:45

Bij Heeze 8 blijft het spannend

KAMPIOENSTRIJD GAAT DOOR

Heeze 8 blijft in een spannende kampioenstrijd gewikkeld met Brabantia 8.

Ook afgelopen weekend boekten beide teams een ruime overwinning zodat ons 8e elftal met nog 2 wedstrijden te spelen nog steeds 1 punt voorsprong op Brabantia 8 behoudt.Voor zondag a.s. staat de thuiswedstrijd tegen Budel 8 op het programma, terwijl Brabantia 8 hekkensluiter Waalre 5 ontvangt.

De wedstrijd van Heeze 8 begint zondag om 10.00 uur op ons sportpark.

Heeze 2 boekte zondag jl. - in de strijd tegen degradatie -  een fraaie overwinning tegen Baronie 2 ( 4-6) en krijgt zondag het sterke Dongen 2 op bezoek. Ook dan is een overwinning in de strijd tegen degradatie meer dan welkom.

De wedstrijd Heeze 2- Dongen 2 begint zondag om 12.00 uur op 't Lambrek.

Ons Vaandelteam is door de nederlaag tegen Deurne uitgeschakeld in de strijd om de 3e periodetitel. Ons elftal kan nu de laatste 2 competitiewedstrijden mooi gebruiken om in alle rust toe te werken naar de Bekerfinale van 8 juni a.s.

Deze bekerfinale wordt gespeeld op het terrein van vv Haarsteeg (Vlijmen) en begint op zaterdag 8 juni a.s. om 14.30 uur.

Tot zondag op 't Lambrek !!.