Laatste kans: meld je aan voor de clubdag op 8 juni!

21 mei 2019 16:30

Aangezien Heeze 1 op dezelfde dag als de Clubdag, zaterdag 8 juni, de bekerfinale speelt om 14:30 u in Haarsteeg, wordt op de planning van de Clubdag alles iets naar voren geschoven, zodat er voor iedereen tijd is om op tijd in Haarsteeg te zijn om Heeze aan te moedigen.

Alle teams tot en met JO15 kunnen zich aanmelden. Vanaf dit jaar is het alleen nog mogelijk om het inschrijfgeld over te maken. Mocht dit echt niet gaan, of heeft u andere vragen, kunt u altijd mailen naar [email protected].

Alle info op een rijtje (let op aangepaste tijden):
Datum: zaterdag 8 juni 2019
Aankomst: 09:30 uur
Start spellen: 10:00 uur
Prijsuitreiking: 13:00 uur
Locatie: ons eigen sportpark
Kosten: €6,-
Thema: Eredivisiehelden

Ook worden er nog vrijwilligers gezocht voor deze dag. Denk hierbij aan het begeleiden van een spel, het begeleiden van een groep deelnemers of het ondersteunen van de organisatie. Dit kunt u aangeven op het aanmeldformulier.

Aanmelden kan nog t/m zaterdag 1 juni.

Klik hier voor het formulier.

De Clubdag wordt mede mogelijk gemaakt door Dakdekkersbedrijf vd Hurk & Doezé.