Heeze 1 plaatst zich voor finale districtsbeker!!!!!

8 mei 2019 8:30

WAT EEN FANTASTISCHE PRESTATIE VAN ONS VAANDELTEAM!
ZIJ HEBBEN ZICH IN DE HALVE FINALE NA EEN SPANNEND DUEL EN 4-1 WINST GEPLAATST VOOR DE FINALE VAN DE DISTRICTSBEKER!

In een aantrekkelijke wedstrijd (van Heezer standpunt uit gezien) wist RKSV Heeze 1 de halve finale tegen Achilles Veen 1 om te zetten in winst.

Het eerste half uur waren de teams aan elkaar gewaagd, waarbij de thuisclub een paar goede kansen kreeg. Na een half uur spelen kwamen de gasten op voorsprong. Een hoekschop werd teruggelegd op Sem van der Pijl, die de 0-1 binnentikte. Lang konden ze niet van de voorsprong genieten, want twee minuten later bracht Ivo Moerenhout de partijen weer op gelijke hoogte: 1-1. Tot de rust bleef deze stand gehandhaafd.

In de tweede helft hielden de beide teams elkaar nog steeds goed in evenwicht. Heeze kreeg de eerste goed kans om op voorsprong te komen, maar de bal rolde traag voor het doel langs. Ook de bezoekers kregen een goede kans, waarbij de bal op de paal belandde.
In de laatste 10 minuten kreeg Heeze het op zijn heupen. In de 84e minuut zorgde Jeroen van Seggelen via de binnenkant van de paal voor de 2-1, drie minuten later ging Ivo Moerenhout alleen op de doelman af en scoorde zijn tweede voor 3-1 en in blessuretijd maakte Jorg van Galen het feest compleet toen hij de 4-1 tegen de touwen schoot.
Na het eindsignaal van de scheidsrechter vielen de spelers en de vele opgekomen supporters elkaar in de armen en het was nog lang onrustig in de kantine.

RKSV Heeze 1 speelt de finale op zaterdag 8 juni op de velden van voetbalvereniging Haarsteeg tegen Sliedrecht, een zaterdag eerste klasser.

PROFICIAT MANNEN EN BEGELEIDING HEEZE 1 MET PLAATSING IN DE FINALE!
FANTASTISCH!!

DANK AAN ALLE SUPPORTERS!!!