De Grote Club Actie 2016 gaat weer van start!

17 september 2016 11:00

Op zaterdag 24 september 2016 gaan we de Grote Club Actie weer opstarten.
Tussen 8.00 en 12.00 uur worden de verkoopboekjes met begeleidende brief uitgedeeld aan alle teams van JO 8 t/m JO 15. ( voorheen F t/m C teams)
Verzoek aan de leiders om deze in het wedstrijdsecretariaat te komen ophalen.

In de begeleidende brief staan belangrijke instructies voor de verkoop.
Zo kunnen er dit jaar uitsluitend loten gekocht worden met automatische machtiging!
Ook in het verkoopboekje staan interessante tips en tricks!
Neem deze met jullie leiders en ouders goed door!

Alle spelers van de genoemde teams gaan in de eigen straat of buurt loten verkopen. Je mag natuurlijk ook andere straten pakken. Zoveel als je wilt en kunt. Uiteraard mag je ook loten verkopen in je familie, vrienden en kennissenkring. Voor onze jongste pupillen adviseren wij om samen met je ouders of oudere broer of zus de straat op te gaan en loten te gaan verkopen. Dat is veiliger en gemakkelijker en dat komt bij de mensen aan de deur beter over!

De lotenverkoop voor de Grote Club Actie start officieel pas op zaterdag 1 oktober 2016. Eerder mag je geen loten verkopen. Je mag wel alvast aan je familie of kennissen vragen of zij loten willen kopen.

Speciale acties voor onze lotenverkopers!

Ook dit jaar is de Grote Club Actie weer extra aantrekkelijk.

1. Voor elk verkocht lot krijg je  van ons een vergoeding van € 0,25. En voor elke 10 verkochte loten nog eens € 1,00 extra.
  1. Bovendien worden de 5 beste verkopers op onze nieuwjaarsreceptie weer met een mooie prijs  extra in de bloemetjes gezet.
  1. NIEUW! Een film van Pathé Thuis cadeau. Alle verkopers ontvangen een Pathé Thuis film! Jullie vragen de film aan via www.kids.clubactie.nl en ontvangen een e-mail met een filmcode. Zo kunnen jullie thuis jullie favoriete film bekijken met het hele gezin of met vrienden. Meer informatie hierover vindt u terug in het verkoopboekje en op www.kids.clubactie.nl
  1. De 20-loten-actie. Hiermee belonen wij de verkopers als ze 20 of meer loten hebben verkocht. De vouchers geven recht op een gratis pretparkkaartje*, dagje Schiphol* en/of 65% korting op een artikel naar keuze in de Masita webshop.

* Geldig bij Slagharen, Bobbejaanland en Schiphol behind the scenes. 1gratis entreekaart in combinatie met 1 volbetalende persoon. Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden op www.kids.clubactie.nl

1. De Kids-verkoopwedstrijd is in het leven geroepen om lotenverkopers die landelijk bovengemiddeld goed hebben verkocht, te belonen. Deelname is mogelijk tussen zaterdag 1 oktober en woensdag 7 december 2016. Kinderen kunnen het aantal verkochte loten zelf registreren; dit kunnen zij doen als zij klaar zijn met verkopen. Dan pas weten zij het definitieve aantal. Er worden meerdere prijzen weggegeven, waaronder de hoofdprijs: een iPad! Meer informatie vindt u op www.kids.clubactie.nl.

Zo gaan wij jullie extra stimuleren om heel veel loten te verkopen. Om net als andere jaren de Grote Club Actie tot een groot succes te maken voor onze voetbalclub.
Want zoals jullie weten gaat 80 % van de opbrengst rechtstreeks naar de RKSV Heeze. Hiermee  kunnen wij al onze prachtige en sportieve jeugdactiviteiten organiseren. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking en steun aan onze voetbalclub.

Contactpersoon:      Theo Bosch, Coördinator Grote Club Actie RKSV Heeze