VR 1 halve finale beker, Heeze 1 kan Geldrop periodetitel bezorgen en Heeze 8 op kampioenkoers!

2 mei 2019 13:30

Het wordt weer spannend op het Lambrek komend weekend!

VROUWEN 1
Op zaterdag 4 mei speelt RKSV Heeze/Dosl vrouwen 1 op ons sportpark hun halve finale bekerwedstrijd tegen de vrouwen van vv Asperen.
Het aanvangstijdstip van de  wedstrijd is na overleg met de KNVB en Asperen vastgesteld op 17.00 uur !!
De winnaar van deze wedstrijd plaatst zich voor de Bekerfinale van Zuid 1
en treft daarin de winnaar van de wedstrijd tussen de vrouwen van vv Roosendaal en vv Steenbergen.
Het zal voor onze vrouwen geen gemakkelijke wedstrijd worden tegen een sterke tegenstander ( vv Asperen vrouwen staat bovenaan in hun competitie), maar hopelijk kunnen onze vrouwen met de steun van veel supporters deze wedstrijd toch naar zich toe trekken.
Wij wensen onze vrouwen en begeleidingsteam heel veel Succes !!

HEEZE 1 KAN GELDROP PERIODEKAMPIOEN MAKEN
Zondagmiddag 5 mei aanvang 14.30 uur speelt ons 1e elftal hun thuiswedstrijd tegen ZSV 1.
Voor ons 1e staat er behalve de sportieve eer niets meer op het spel voor tegenstander ZSV echter des te meer.
Als ZSV wint zijn zij kampioen van de 2e periode , bij winst van Heeze of een gelijkspel gaat het periodekampioenschap naar Geldrop.
Wij gaan er van uit dat ons elftal zijn sportieve plicht doet en daardoor buurman Geldrop aan de periodetitel helpt !!
Om 12.00 uur vervolgt ons 2e elftal zijn strijd tegen degradatie met de wedstrijd tegen Wilhelmina Boys 2.
Hopelijk slaagt de leiding van Heeze 2 er in om na de zeer ongelukkig verlopen wedstrijd van afgelopen zondag {met binnen een half uur drie zwaar geblesseerde spelers ) een gemotiveerd 2e elftal op de been te brengen dat volop gaat strijden voor behoud van het hoofdklasserschap.

HEEZE 8 BLIJFT OP KAMPIOENKOERS
Na de mooie overwinning van afgelopen zondag tegen RPC 7 , ontvangt ons 8e elftal zondag a.s.  op het  Lambrek de mannen van Marvilde 6 en wel om 10.00 uur.
In de strijd om het kampioenschap is ook zondag een overwinning voor ons 8e meer dan noodzakelijk, want de voorsprong op Brabantia  8 bedraagt nog steeds maar 1 punt en dat met voor beide elftallen nog 4 wedstrijden te gaan.

Tot zaterdag en/of zondag op het  Lambrek !!