zaterdagmiddagprogramma El Grisio Jeugdkamp 2019 voor JO8 en JO9

26 maart 2019 20:15

In het weekend van vrijdag 14 t/m zondag 16 juni a.s. zal het traditionele “El Grisio Jeugdkamp” van RKSV Heeze weer plaatsvinden. Zoals gebruikelijk mogen de spelers van de JO8 & JO9 om het jaar op zaterdag, ook een kijkje komen nemen.
Dit jaar is het weer zover en zijn de spelers op zaterdag 15 juni van harte welkom.

Indien uw zoon of dochter besluit mee te gaan, dan verzoeken wij u vriendelijk om uw kind, voor 5 mei a.s. aan te melden via het formulier wat op de website van www.rksvheeze.nl staat. Ruud Leijssen is die dag de coördinator omtrent de JO8 en JO9 en zal nauw contact hebben met de elftalleiders.

Klik hier voor het aanmeldformulier.

Om de kosten te drukken, proberen we het vervoer door u te laten verzorgen. Daarom zou het fijn zijn als u laat weten of dat u graag heen en/of terug wilt rijden.

Tevens vragen we u vriendelijk om uw kind droge kleren mee te geven en een handdoek. Mochten ze tijdens een activiteit of door het weer nat worden, dan hebben ze de gelegenheid om zich om te kleden in onze accommodatie. Voor de lunch wordt gezorgd.

Het dagprogramma:
09.30 uur Verzamelen sportpark ’t Lambrek
09.45 uur Vertrek richting Neerpelt
10.15 uur Aankomst Neerpelt
10.30 uur Start activiteitenprogramma
+/- 16.00 uur Einde activiteitenprogramma/ vertrek richting Heeze
+/- 16.30 uur Aankomst sportpark ’t Lambrek

Vanzelfsprekend hopen we dat het animo, net als in voorgaande jaren, weer hoog is, zodat we er met zijn allen een mooie happening van kunnen maken.

Het adres van onze locatie:
Jeugdverblijfcentrum Scoutsrally
Berkendreef 10, B-3910 Neerpelt te België