RKSV Heeze Walking Football

20 maart 2019 20:00

Van harte welkom bij Walking Football

Beste leden,

Vorig jaar maart zijn we gestart met walking football. Iedereen heeft er erg veel plezier in en houdt ons allen fit. Graag zouden we nog enkele personen erbij willen hebben. Derhalve deze oproep voor nieuwe 60+ liefhebbers (jonger mag ook, let op we trainen/spelen op de woensdagochtend). Vraag ook na bij jullie vaders (moeders/vrouwen zijn ook welkom) en familieleden. Laat ze gewoon op woensdagochtend komen kijken of al meespelen. Vanaf 10:00 uur is er koffie, om 10:30 uur staan we op het veld, om 11:00 uur korte pauze, daarna spelen we tot ongeveer 11:45 uur waarna we gaan douchen.

Neem gerust contact op via email [email protected] of bel 06 53275353.

Met vriendelijke groeten,

Cees de Weijer