ST RKSV Heeze / DOSL MO19-1 Kampioen

10 december 2018 13:15

Het is ST RKSV Heeze / DOSL MO19-1 gelukt om met dit team voor de vierde keer in successie kampioen te worden. De kampioenswedstrijd werd in en tegen Best Vooruit gespeeld. Het werd uiteindelijk een moeizame maar verdiende 3-5 overwinning. Daarmee werd de MO19-1 ongeslagen kampioen in de 2de klasse.

Het was een spannende competitie. Tot op de laatste speeldag had de MO19-1 nog niet verloren en de concurrentie Nieuw Woensel en RKVVO hadden alleen nog maar 3 punten tegen ST RKSV HEEZE / DOSL laten liggen. Wel wetende dat dit weekeinde er minimaal 1 concurrent zou afvallen omdat gelijktijdig met de ‘kampioenswedstrijd’ ook Nieuw Woensel MO19-1 tegen RKVVO MO19-1 werd gespeeld. Minimaal gelijk spelen was dus de opdracht voor ‘onze’ meiden om het niet te laten afhangen van het doelsaldo en daarmee nog weken in onzekerheid zou zitten omdat de laatste competitie ronde voor de andere teams pas 19 januari zou zijn.

Gelukkig hebben onze meiden het niet zover laten komen en gaan samen verdiend een feestje vieren.

Het kampioensteam wordt geleid door Harrie Mennen, Jeroen Manders en Adrie Zwegers.

Onze heldinnen van de MO19-1 zijn:

Lotte van Asten
Janne Dekker
Dena van Empel
Femke Geurts
Maartje Klaus
Silke Louwers
Birgit Manders
Lindsey Mennen
Jill Methorst
Rasha Rahman
Sofie van der Rijt
Anke Scheepers
Romy Sperber
Adinda Wilders
Amber Zwegers

Meiden van harte gefeliciteerd met dit fantastische resultaat.

Ook het verslag van de kampioenswedstrijd is terug te vinden op de RKSV Heeze site.

Na de gewonnen kampioenswedstrijd werd bekend dat RKVVO en Nieuw Woensel tegen elkaar gelijk hadden gespeeld en onze meiden ook na verlies op Best Vooruit kampioen waren geweest. Maar zoals het echte kampioenen beaamt lieten ze het daar niet van afhangen en de sluit ST RKSV HEEZE / DOSL met een ongeslagen status het seizoen af.