Uitnodiging Algemene Leden Vergadering 16 november, aanvang 19.30 u

8 november 2018 18:45

Op vrijdag 16 november a.s., aanvang 19.30 u, vindt de Algemene Ledenvergadering plaats, waarvoor we jullie van harte uitnodigen.

Voor-inzage van de stukken is op donderdag 15 november van 19.00-20.00 u in de bestuurskamer.

De complete agenda staat op de website evenals de jaarverslagen seizoen 2017-2018.

We hopen jullie te mogen ontmoeten in onze kantine en jouw inbreng op deze avond stellen wij zeer op prijs.

Mededelingen, afmeldingen en/of vragen kunt je doorgeven via [email protected]

Om 20.45 uur start de interland Nederland-Frankrijk. Deze wedstrijd gaan we met z'n allen volgen op groot scherm. Daarom roepen we iedereen op om met een oranje accent naar de ALV te komen voor een gezellige oranje sfeer. En na afloop van de voetbalwedstijd: het rad van Ad!  Dat wil je niet missen!

Bestuur RKSV Heeze

Hieronder de stukken: