In memoriam

20 augustus 2016 19:15

Droevig nieuws.

In memoriam Huub Doezé

Op 16 augustus jl. is oud-voetballer en lid van onze vereniging, Huub Doezé,  op 62-jarige leeftijd overleden.

Als voetballer was Huub jarenlang actief en na zijn voetbalcarriëre vaak langs de lijn aanwezig bij het 1e elftal.

Op zondag 21 augustus tussen 15.00u en 15.45u kan men persoonlijk afscheid nemen van Huub in Rouwcentrum Fiddelaers.

De crematieplechtigheid is op dinsdag 23 augustus om 14.30u in het crematorium.

Namens RKSV Heeze wensen wij Ine, de kinderen, familie Doezé en familie de Louw heel veel sterkte met het verlies van Huub.

In memoriam Ad van Rooij

Op 10 augustus jl. is Ad van Rooij in de leeftijd van 63 jaar overleden.

Hij heeft erg veel betekend voor onze voetbalvereniging, nooit werd er tevergeefs een beroep op hem gedaan als het ging

om loodgieters-klussen, dan was hij de man. Ad maakte dan ook graag deel uit van onze maandagploeg.

De uitvaart van Ad vond plaats op maandag 15 augustus.

Wij wensen Lenie, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe met dit verlies.