Grote Club Actie update

22 februari 2019 18:00

Een belangrijke mededeling voor onze zeer gewaardeerde lotenverkopers:

Update:

Beste jeugdspelers en ouders,

Tot en met begin december is de jeugd druk bezig geweest met het verkopen van loten voor de Grote Club Actie. Dat ze hier heel druk mee zijn geweest is ook wel te merken aan het resultaat. Dit jaar hebben we € 3,305,- opgehaald. Een resultaat waar we heel trots op zijn en waar wij iedereen die hier aan heeft meegeholpen, enorm voor bedanken.

Traditioneel worden de 5 beste lotenverkopers in het zonnetje gezet bij de nieuwjaarsreceptie en krijgen zij daar als eerste uitbetaald wat zij verdiend hebben met hun verkoop. De winterstop duurde door weersomstandigheden nu wat langer, maar as. zaterdag krijgen alle lotenverkopers hun verdiende geld uitbetaald. Deze kunnen per team door de leider(s) opgehaald worden in het wedstrijdsecretariaat op ons sportpark. Het geld zit in een gesloten envelop per verkoper. Mocht uw kind alleen naar het sportpark komen, dan bent u bij deze geïnformeerd dat hij of zij met meer geld over straat gaat dan u verwacht.

Mochten er vragen zijn of kinderen zijn waarvoor het uitgekeerde bedrag niet klopt, kunt u contact opnemen met Yvonne Manders van de activiteitencommissie ([email protected]) of Theo Bosch ([email protected]).

Dank je wel voor jullie bijdrage en tot volgend seizoen!

Update:

Deze Actie is helaas Afgelopen en u kunt helaas geen loten meer kopen.

UPDATE:

Eindsprint Grote Club Actie! Laatste kans op € 100.000!

De Grote Club Actie 2018 is bijna voorbij.

Onze jonge spelers van de teams JO8 t/m JO15 hebben dit jaar veel loten verkocht en de verkoopboekjes inmiddels ingeleverd.

Wellicht zijn zij ook bij jullie aan de deur geweest en hebben jullie al loten gekocht, dat vinden wij geweldig.

Hierbij krijgen jullie de laatste gelegenheid om online nog een of meerdere loten te kopen.

Voor slechts € 3,00 per lot steunt U RKSV Heeze en maakt U kans op € 100.000 belastingvrij of vele andere prachtige prijzen.

Doe dit vandaag nog, doch uiterlijk zondag 2 december a.s. En mis deze laatste kans niet!!

Ga hiervoor naar: https://clubactie.nl/actie/RKSVHeeze  Druk op de rode steun ons button, vul het formulier zorgvuldig  in en bevestig uw aankoop.

Met deze eindsprint maken jullie de Grote Club Actie dit jaar weer tot een enorm succes voor de RKSV Heeze.

Hartelijk dank voor uw belangstelling, steun en support aan onze voetclub.

UPDATE :
de grote clubactie boekjes kunnen as. zaterdag als laatste ingeleverd  worden
Inleveren is op het wedstrijdsecretariaat in de daarvoor bestemde doos.

___________________________________________________________________________________________________

• Koop loten online en win € 100.000 belastingvrij

Steun RKSV Heeze nu ook online voor slechts €3 per lot.

Ga hiervoor naar:

Druk op de rode 'steun ons'-button, vul het formulier zorgvuldig  in en bevestig uw aankoop. U steunt niet alleen onze voetbalclub, maar U maakt ook kans op de hoofdprijs van € 100.000 belastingvrij of vele andere prachtige prijzen. Deel dit vervolgens op social media met je vrienden, familie en kennissen!

• Koop een Superlot

Dit jaar is er ook weer het SUPERLOT.  Wij denken hiervoor speciaal aan onze seniorenteams, oudste jeugdteams, en andere belangstellende supporters, vrienden en sponsoren.  Een SUPERLOT heeft een verkoopprijs van € 150. Hiervan komt € 120 in onze clubkas.  Daarvoor ontvang je een pakketje van 50 loten en maak je  dus  50x  kans op de hoofdprijs van € 100.000 belastingvrij, en die andere prachtige prijzen. Bovendien een prachtige kans voor onze voetbalclub om een compleet verzorgd clubfeest te winnen t.w.v. € 5000 . Dat zou toch helemaal geweldig zijn!!  Even een rekensommetje.

Als je  team een lot koopt, kost dat per speler gemiddeld € 10, waarvan  € 8 per speler rechtstreeks in onze clubkas terecht komt.  En jullie ook weer van kunnen profiteren! Daar hoef je het dus zeker niet voor te laten. Als jullie belangstelling hebben voor een SUPERLOT kunnen  jullie contact opnemen met onze Grote Club Actie coördinator. Doe dit wel snel, doch uiterliijk zaterdag 10 november 2018.

• Inleveren verkoopboekjes

Alle spelers van de teams JO 8 t/m JO 15 worden verzocht om hun verkoopboekjes  in te leveren op het secretariaat in de daarvoor bestemde box. Natuurlijk kan je nog steeds loten verkopen. Maar wacht niet tot het laatste nippertje met het inleveren van je verkoopboekje. En vergeet niet je naam en team in te vullen. Anders kunnen we je geen vergoeding uitbetalen.

Uiterlijke inleverdatum is op zaterdag 10 november 2018. Houd dit heel goed in de gaten. Want bij te late inlevering kunnen de verkochte loten niet meer in het Grote Club Actie systeem worden geadministreerd. Dat zou voor iedereen heel erg jammer zijn; voor jullie zelf, voor de kopers, en zeker voor de voetbalclub. Want jullie weten het: 80% van de opbrengst is bestemd voor jullie mooie voetbal(neven)activiteiten.

Hartelijk dank voor uw belangstelling, steun en support aan onze voetclub.

Theo Bosch
Coördinator Grote Club Actie RKSV Heeze