Met korting naar PSV - RKC Waalwijk!

13 oktober 2018 19:15

Als lid van RKSV Heeze kun jij met korting naar de bekerwedstrijd PSV – RKC Waalwijk op dinsdag 30 oktober om 18.30 uur in het Philips Stadion.

Bestel online!
Bestel via PSV.nl/verenigingsactie met korting je kaart(en) voor dit bekerduel. Jij betaalt slechts € 7,50. De korting geldt uitsluitend als je bestelt via bovenstaande link en met de couponcode HEEZE. Bestellen kan tot en met donderdag 18 oktober. Alleen door te bestellen via bovenstaande link en het invullen van de code kan de korting worden verstrekt en worden de deelnemende leden bij elkaar geplaatst.

Bussen

Indien er voldoende belangstelling is willen we met de bus vanaf het sportpark ‘t Lambrek om 17:30 uur naar het PSV stadion en terug. De kosten voor de bus zijn gratis. Er zijn maar 50 plaatsen beschikbaar dus meld je snel aan voor de bus bij  [email protected]. Opgeven voor de bus kan tot en met dinsdag 23 oktober.

Tickets per mail
PSV Kaartverkoop verwerkt alle reserveringen per vereniging, zodat deze gezamenlijk kunnen worden ingedeeld op de tribune. Uiterlijk een week voor de wedstrijd ontvang je je ticket per e-mail. Na je bestelling ontvang je wel een bestelbevestiging, maar je ticket volgt dus later.

Neem voor vragen contact op met PSV Kaartverkoop op 040 2505 505 (optie 1) of [email protected]

Veel plezier bij de wedstrijd PSV – RKC Waalwijk