Trots op onze nieuwe hoofdsponsor en nieuwe VIP-sponsoren

1 oktober 2018 7:30

Met gepaste trots kunnen wij mededelen dat met ingang van dit seizoen, Meulendijks Dakwerken onze nieuwe Hoofdsponsor is! De afgelopen járen viel deze eer toe aan Verest Sport. Maar omdat laatstgenoemde heeft aangegeven te willen stoppen, is de club op zoek gegaan naar een nieuwe Hoofdsponsor.

Meulendijks Dakwerken zal zich voor de komende 4 seizoenen verbinden aan onze club als Hoofdsponsor. Dit houdt o.a. in dat hun logo op de shirts van Heeze 1 te zien zal zijn.

Naast dit prachtige nieuws, kunnen wij ook nog mededelen dat Skihandel Heeze zich aan onze club heeft verbonden als VIP-sponsor, ook voor de duur van 4 seizoenen. Hun logo zal o.a. te zien zijn op de shirts van Heeze 2.

Maar dit is nog niet alles. Want waar Verest Sport de afgelopen jaren ons fantastisch heeft gesteund in vele vormen (waaronder jarenlang als onze Hoofdsponsor), heeft zij aangegeven de club te willen blijven steunen. Ook zij hebben zich voor de komende 4 seizoenen verbonden. Verest Sport zal o.a. te zien zijn op de shirt van JO19.

Wij zijn Meulendijks Dakwerken, Skihandel Heeze én Verest Sport héél erg dankbaar voor hun (blijvende) steun en bijdrage. Hierdoor kunnen wij blijven streven naar groei en het waarborgen van een kwalitatief hoog niveau van zowel onze jeugd-, senioren- als dameselftallen.

Zondagmiddag werden de overeenkomsten officieel bekrachtigd. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd van Heeze 1 tegen SV Venray werden de contracten op het sportpark ondertekend.