Zondag 30 september: Bierspelen

25 september 2018 20:45

De afgelopen edities zijn altijd een succes geweest, dus het is weer tijd voor een vervolg: de RKSV Heeze Bierspelen.

Op zondag 30 september worden bij RKSV Heeze weer de Bierspelen georganiseerd. De inschrijving hiervoor is vanaf nu geopend. Iedereen kan zich hiervoor aanmelden, zowel leden van de club als enthousiaste deelnemers die geen lid zijn van onze vereniging. Uiteraard is de minimale leeftijd voor deelname 18 jaar!

Een team bestaat uit 5 personen. Per team betaal je €50,- inschrijfgeld. Hiermee dek je alle consumpties die genuttigd (moeten) worden tijdens de spellen.  Daarnaast zijn er ook de gehele dag pitchers bier te krijgen aan de bar voor €10,-.

Aanmelden voor de Bierspelen kan nog t/m donderdag 27 september. Inschrijven kan aan de bar in de kantine. De inschrijving is definitief na betaling.