We zijn er bijna .... met de teamfoto's!

11 oktober 2018 22:30

De fotografen van RKSV Heeze hebben nu bijna alle teams gekiekt. Maar we zijn nog niet helemaal klaar.

Bijna alle team- en portretfoto's zijn nu gemaakt.

De teams die nog op de foto moeten, gaan tijdens de eerste thuiswedstrijd op de foto.

Dit betreft:
JO8-1
JO10-2
JO10-3
Heeze 1
Heeze 2
Heeze 3
Heeze 7

- Zorg dat je  ongeveer een half uur voor aanvang van je wedstrijd met je team in wedstrijdtenue klaar staat op veld 6. De meeste foto's worden daar gemaakt.

- Aansluitend aan de teamfoto worden de portretfoto's gemaakt.

- Soms starten meerdere teams op dezelfde wedstrijdtijd. Spreek dan even onderling met de andere leiders af wie eerst op de foto gaat. De wedstrijden moeten op tijd beginnen, dus ben op tijd!
- De fotograaf is ruim op tijd aanwezig, dus je kunt ook wat eerder op de foto dan een half uur voor aanvang wedstrijd.

Vragen? Mail [email protected]