Derde dag RKSV Heeze - Bumet schoolvoetbaltoernooi

12 juni 2018 22:45

Ook de woensdag avond was een zeer geslaagde avond, dus we kijken terug op een heel fijn verlopen schoolvoetbaltoernooi.

De uitslag is als volgt:

Jongens groep 8 hele veld

3. De Snelle Grifkras
3. Parel 3
4. Trum 3

De Nico Verbeek Sportiviteitsprijs wordt door zijn zoon Floor Verbeek uitgereikt aan de Dirk Hezius school.

Wij willen iedereen die meegevoetbald heeft, en iedereen op een of andere manier meegeholpen heeft, van harte bedanken! Samen maken we er iets moois van. Maar 1 iemand speciaal willen wij bedanken en dat is Peter Grotenhuis, die alweer voor de 16e keer het schoolvoetbaltoernooi georganiseerd heeft.

Tot volgend jaar!

FOTO'S: ZIE MEDIAGALERIJ / SCHOOLVOETBAL 2018 of klik hier

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dinsdag 12 juni

Vandaag was het koud langs de kant bij het schoolvoetballen. De toeschouwers moesten best een beetje afzien, maar zoals Jan de Bruijn (wethouder van sport in Heeze-Leende) aangaf, kreeg hij het warm van binnen van het leuke voetbal dat hij kon zien. Jan heeft deze avond de prijzen uitgereikt, en ook Erik Maas van Bumet kwam vanavond als hoofdsponsor van het Bumet Schoolvoetbaltoernooi een kijkje nemen.
Vandaag kwamen de teams van groep 5 jongens, groep 7 & 8 meisjes en groep 7 & 8 jongens aan bod, van Merlebos, de Trumakkers, De Parel, De talententoren en Dirk Hezius.

De uitslag van dinsdag is:

Jongens groep 5:

7. FC Happy meal
8. kilo kaas

maandag 11 juni:

De eerste dag van het RKSV Heeze - Bumet Schoolvoetbaltoernooi zit erop. Het was een
Het was een gezellige drukte op sportpark 't Lambrek. Vanavond speelden de meisjes van groep 3&4, de jongens van groep 4 en de jongens van groep 6, van De Parel (p), Trumakkers (t), Dirk Hezius (dh) en de Merlebos (m).

De uitslagen van maandag  waren als volgt:

Meisjes groep 3&4:
1. De Leeuwinnen (m)
2. De stoere chickies (dh)
3. De spookjes (dh)
4. Trumb4b (tr)

Jongens groep 4:
1. Super PSV (dh)
2. Trum4a (tr)
3. Friet (p)
4. Fc de knallers (m)
5. Merlebos groep 4 (m)

Jongens groep 6:
1. Fc de Parelknallers (p)
2. Fc de liverparels (p)
3. Best mates (tr)
4. Hete kippeboutjes (m)
5. Gr 6 power (dh)
6. Fc groep 6 (m)

De prijs voor de meest sportieve school wordt woensdag bekend gemaakt als alle wedstrijden zijn gespeeld. Wil je nog komen kijken of aanmoedigen, kom naar 't Lambrek morgen of overmorgen tussen 18.00 en 20.00 uur.

FOTO'S: ZIE MEDIAGALERIJ / SCHOOLVOETBAL 2018 of klik hier

--------------------------------------

berichtvan 10 juni:

Het is weer zover! Komende week vindt het RKSV Heeze - Bumet Schoolvoetbaltoernooi plaats! Alweer voor de 16e keer! Het belooft weer een fantastische sportieve happening te worden.
Wij wensen alle deelnemers heel veel succes toe. Maar vooral veel sportiviteit en gezelligheid. Hopelijk kunnen jullie weer rekenen op vele supporters!!

Hieronder vind je het toernooiboekje

Klik hier voor het toernooiboekje.