Afmelden als lid uiterlijk 31 mei; overschrijvingen uiterlijk 15 juni

22 mei 2018 18:00

AFMELDEN
Het einde van het voetbalseizoen 2017/2018 nadert.
Mocht je onverhoopt besluiten om je definitief af te melden als lid van RKSV HEEZE dan verzoeken wij je dringend om dit uiterlijk 31 mei 2018 te doen.
Bij voorkeur door gebruik te maken van het formulier op de website van RKSV HEEZE, te vinden onder de rubriek : Ledenadministratie / Afmelden

OVERSCHRIJVINGEN
Indien er spelers zijn die volgend seizoen bij een andere vereniging willen gaan voetballen, dienen zich af te melden bij de huidige vereniging en zich uiterlijk 15 juni 2018 aan te melden bij de nieuwe vereniging.
De nieuwe vereniging voert je op als nieuw lid.
Vervolgens wordt je door de KNVB via Sportlink automatisch overgeschreven naar je nieuwe vereniging per 1 juli 2018 (indien je oude vereniging geen bezwaar heeft).

Een advies: als je een overschrijving wilt, wacht niet tot het allerlaatste moment. Dit kan teleurstellingen voorkomen.

Voor eventuele internationale overschrijvingen gelden specifieke regels. Neem in dit geval contact op met de ledenadministratie. Email: [email protected]