Meld je aan voor de clubdag op 9 juni!

23 mei 2018 12:00

Op zaterdag 9 juni vindt de clubdag van RKSV Heeze weer plaats. Dit jaar heeft de clubdag als thema: WK Rusland.

Aanmelden voor de clubdag 2018 is vanaf nu mogelijk. Alle teams tot en met JO-15 kunnen zich aanmelden. Aanmelden kan door bijstaand formulier in te vullen en dit in te leveren aan de bar in de kantine, het te mailen naar [email protected] of het in te leveren aan de Slotenmaker 5.

Alle info op een rijtje:
Datum: zaterdag 9 juni 2018
Aankomst: 10:30 uur
Start spellen: 11:00 uur
Prijsuitreiking: 14:00 uur
Locatie: ons eigen sportpark
Kosten: €5,- (contant of overmaken)
Thema: WK Rusland

Ook worden er nog vrijwilligers gezocht voor deze dag. Denk hierbij aan het begeleiden van een spel, het begeleiden van een groep deelnemers of het ondersteunen van de organisatie.

Het inschrijfformulier vind je hier.