Seizoensafsluiting 27 mei met BBQ voor teams en vrijwilligers : schrijf je in!

12 mei 2018 11:15

Net als vorig jaar willen we het seizoen afsluiten met een gezamenlijk BBQ voor alle seniorenteams, de JO19, MO19. en alle commissies en hun aanhang. Dit is op zondag 27 mei. Heeze 1 speelt dan de laatste competitiewedstrijd thuis.

Net als vorig jaar krijg je voor elke 5 personen die je aanmeldt als team of commissie, een bierkaart van ons.

Kosten p.p. zijn € 12.50 en kun je alleen aan de bar voldoen. En dat kan tot 20 mei.

DJ Gijs zal vanaf 16.00 uur aanwezig zijn voor nog meer sfeer.

De keuken heeft die dag alleen kleine kaart en gaat om 15.00 uur dicht.

Wij hopen zoveel mogelijk voetbalvrienden en voetbalvriendinnen en hun aanhang op deze dag te zien. MAAR OOK NOG OP DE LAATSTE WEDSTRIJDEN VAN HEEZE 1-2 EN 3 EN DE JO19-1 VOOR EXTRA STEUN EN SUPPORT. Zoals u elders op de site kunt lezen doen Heeze 1, 2 en JO19-1 nog volop mee voor het kampioenschap!

Sportieve groet,
Het kantine team