Henk Engelen Lid in de orde van Oranje Nassau

26 april 2018 19:45

Henk Engelen, al heeeel lang betrokken bij ons geweldige El Grisio jeugdkamp, heeft vandaag een lintje gekregen! Wat een topper!
Henk is 55 jaar lid van RKSV Heeze, was 10 jaar verzorger eerste en tweede elftal, 40 jaar El Grisiokamp, en buiten RKSV Heeze ook 35 jaar actief bij Vakantie Komite Heeze.
Henk, van harte gefeliciteerd!!! We hopen dat je nog lang actief blijft bij ons!

bron: Heeze24

Henk Engelen, Lid in de Orde van Oranje Nassau

Toegekende onderscheiding aan H.A.G.M. Engelen (Henk 63 jr.),  Lid in de Orde van Oranje Nassau

Verdiensten

1982-heden voorzitter/leider Stichting Vakantie Komité Heeze
Het VakantieKomité Heeze organiseert jaarlijks voor de basisschooljeugd vanaf groep 3 en het voortgezet onderwijs, 1e en 2e,, jaar leuke activiteiten tijdens de zomervakantie. Decorandus was binnen de stichting actief als leider en hoofdleider. Sinds 1992 is decorandus bestuurslid en sinds 2002 voorzitter.

1993-heden El Grisio Kamp Voetbalvereniging RKSV Heeze
Voetbalvereniging RKSV Heeze organiseert jaarlijks het El Grisio Kamp. Tijdens dit voetbalkamp voor de jeugdleden tussen 9 en 12 jaar, worden zij getrakteerd op een weekend vol sportieve activiteiten. Naast het organiseren van het voetbalkamp deed decorandus ook volop mee met de activiteiten en was hij actief als leider. Tegenwoordig houdt hij zich bezig met het runnen van de keuken.

1962-heden RKSV Heeze, voetbalvereniging
Op 8-jarige leeftijd is decorandus lid geworden van voetbalclub RKSV Heeze. Na zijn actieve loopbaan als voetballer is hij als vrijwilliger aan de slag gegaan. Hij verricht veel hand- en spandiensten. In de periode 1990 tot 2000 was hij verzorger van het 1e en 2e elftal van de voetbalvereniging.

1992-1998 EHBO
Decorandus is actief geweest als EHBO-er.

Foto's: HBL Fotografie