Uitslag sponsor-enquête

12 april 2018 19:45

Het financiële budget binnen een vereniging wordt, naast de contributiefactor en kantineopbrengst, in belangrijke mate (mede) bepaald door sponsoren middels hun financiële- en soms ook materiële inbreng. Ook de RKSV Heeze maakt hierop geen uitzondering en prijst zich dan ook erg gelukkig met deze zeer gewaardeerde en onmisbare sponsorsteun. Sponsoren, veelal plaatselijke en/of regionale bedrijven welke allen, soms uit commercieel belang, soms vanuit sociaal/maatschappelijk oogpunt, onze vereniging een warm hart toedragen.

De hoogste tijd dus voor onze sponsorcommissie om hun voelsprieten uit te steken en onze sponsoren te polsen omtrent hun gevoelens jegens onze vereniging. Een enquêteformulier werd daarop samengesteld en verstuurd richting sponsoren met het verzoek hun mening via dit formulier te ventileren. De respons welke wij hierop ontvingen was bovengemiddeld, hetgeen o.i. getuigt van een grote betrokkenheid van onze sponsoren jegens de RKSV Heeze.

Met uitzondering van enkele incidentele (en terechte) opmerkingen/verbeterpunten richting de RKSV Heeze, blijkt uit deze enquête een grote meerderheid het sponsorbeleid van de RKSV Heeze ten volle te kunnen onderschrijven. Het behoeft dan ook geen nader betoog dat, met name binnen de sponsorcommissie, deze positieve waardering op grote bijval kan rekenen.

Het sterkt de sponsorcommissie dan ook in de uitvoering van hun beleid en hoopt met veel vertrouwen de toekomstige samenwerking met onze sponsoren te continueren en waar nodig de aangegeven verbeterpunten te implementeren.

De sponsorcommissie