100 Talenten uit Heeze in ‘ internationaal zaalvoetbaltoernooi’

1 januari 2018 12:15

Met weer een grote opkomst, totaal 100 sportieve kinderen, heeft vorige week het inmiddels traditionele Jeugdzaalvoetbaltoernooi van RKSV Heeze plaatsgevonden: Het Van Hoek Dak Kersttoernooi 2017.

Woensdag 27 december werd de aftrap gedaan door de oudere jeugd, JO15 en JO17. De dag erna was het de beurt aan de sportieve meiden, MO15/19. De lagere jeugd van RKSV Heeze de Jo6/7/8/9 streden op vrijdagochtend in de Pompenmaker om de eeuwige roem. Vrijdagmiddag was het de beurt aan de spelers van de JO13, waarna zaterdagochtend 30 december de sportieve talenten uit de JO10/11 het succesvolle toernooi mochten afsluiten.

Spannende wedstrijden, mooie dribbels en veel passie resulteerde in veel plezier en kijkgenot bij de volgestroomde tribune. De samengestelde teams droegen de namen van internationaal aansprekende elftallen alsof het een internationaal toernooi betrof, Barcelona, Manchester United en Bayern Munchen hebben we allemaal voorbij zien komen. Het spelniveau van deze grote clubs werd bij vlagen zeker gehaald door de talenten uit Heeze.

Een zeer sportieve week die mede door de enthousiaste toeschouwers, de scheidsrechters, de sponsoren  “van Hoek Dakbedekkingen” en “vrienden van RKSV Heeze” en de  gastvrijheid van de Pompenmaker succesvol is geworden.