Met korting naar PSV - VVV Venlo op 20-12-2017

1 december 2017 10:15

UPDATE: we hebben precies 1 bus vol om naar het PSV stadion te gaan en dat de bus nu dus vol zit en niet meer gereserveerd kan worden.......

Jullie hebben al kunnen lezen dat het mogelijk is om de bekerwedstrijd van PSV tegen VVV Venlo op 20 december met korting te bezoeken.

Als vereniging willen wij hier ook nog een extra bijdrage aan doen. Dit kunnen jullie nalezen in de bijlage.

Kortweg komt het er op neer dat alle jeugdleden een extra korting op hun kaartje kunnen krijgen van € 2,50, en wij willen regelen dat er bus(sen) ingezet worden als er voldoende animo voor is.
Willen jullie dit laatste voor ons inventariseren en uiterlijk 10 december aan ons doorgeven? Jullie moeten zelf de entreekaarten regelen, dan regelen wij de bus.

De trainingen zullen op woensdag 20 december worden afgelast.
Let op: sluitingsdag voor het bestellen van de kaarten bij PSV is 6 december al.