Actie fietscontrole samen met hockey groot succes!!

22 november 2017 18:30

Ondanks het gure weer van j.l. zaterdag 18 november, was de door de NW-commissie georganiseerde actiedag een groot succes. Voor dag en dauw werd door ’n aantal vrijwilligers een oversized partytent opgebouwd bij de ingang van sportpark het Lambrek, welke tent bescherming bood tegen de grote hoeveelheid regen op die dag. Vervolgens bezochten op deze voormiddag vele jeugdleden van de RKSV Heeze en Hockey Heeze deze tent om hun fietsverlichting geheel gratis te laten controleren en herstellen. Dit controleren gebeurde door een aantal vrijwilligers van beide verenigingen onder toezicht van Veilig Verkeer Nederland en de plaatselijke politie, waarvoor vanaf deze plaats onze dank voor hun bereidwillige en belangeloze medewerking.
Een speciaal woord van dank gaat uit naar Fietsenspeciaalzaak Tonnaer die met hun goed gevulde service-bus, inclusief professionele werkplaatsmonteur, de jeugdleden op vakbekwame wijze voorzag van gratis lampjes, batterijtjes etc. Aan alle bezoekers van de tent werd tot slot een leuke en ‘verlichtende’ attentie uitgedeeld.
Al met al een actie welke volgens de Normen en Waardencommissie voor herhaling vatbaar is en, als het aan deze commissie ligt, jaarlijks mag terugkeren.
Deze actie is mede mogelijk gemaakt dank zij de financiële bijdrage van ‘Vrienden van RKSV Heeze’.