VIP Dag RKSV Heeze

29 oktober 2017 20:30

Op zondag 29 oktober vond op het sportpark Het Lambrek de eerste RKSV Heeze VIP Dag plaats. Vier teams die tijdens het schoolvoetbaltoernooi een VIP arrangement gewonnen hebben zijn zondag 29 oktober als VIP gast ontvangen. Twee meisjesteams hebben het Vrouwen 1 elftal aangemoedigd en twee jongensteams waren te gast als supporter bij de wedstrijd van RKSV Heeze Heren 1. Het VIP arrangement hield in dat de meisjes en jongens hand in hand met de speelsters en spelers het veld opliepen. Tijdens de rust werd in de kantine goed voor hen gezorgd. Na de wedstrijd kregen de kinderen een bakje friet en een snack. Ten slotte werd onder de VIP Gasten de officiƫle wedstrijdbal verloot. Al met al een zeer geslaagde middag en zeker voor herhaling vatbaar.