Scheidsrechterscursus KNVB voor JO15!

3 oktober 2017 16:45

Ook in 2017 organiseert RKSV Heeze een scheidsrechterscursus voor de eerstejaars spelers van JO15.

Deze zal plaatsvinden op maandag 9 oktober en woensdag 8 november. Beide avonden beginnen om 18:30 op ons eigen sportpark en zijn voor de spelers gratis. De cursus wordt gegeven door KNVB docenten Nick Ooms en Danny van Veenendaal. Iedereen die de cursus gedaan heeft mag zelfstandig wedstrijden leiden!

In het voorjaar van 2018 organiseren we ook een cursus verenigingsscheidsrechter voor ouders van JO19, JO17 en JO15 die daarin geinteresseerd zijn. Zij mogen dan junioren en seniorenwedstrijden leiden!