Grote Clubactie weer van start, boekjes ophalen 9 september

29 augustus 2017 21:00

Op zaterdag 9 september 2017 gaan we de Grote Club Actie weer opstarten.
Tussen 8.00 en 12.00 uur worden de verkoopboekjes met begeleidende brief uitgedeeld aan alle teams van JO 8 t/m JO 15. ( voorheen F t/m C teams)
Verzoek aan de leiders om deze in het wedstrijdsecretariaat te komen ophalen.

De Grote Club Actie 2017 gaat weer van start

In de begeleidende brief staan belangrijke instructies voor de verkoop.

Zo kunnen er dit jaar uitsluitend loten gekocht worden met automatische machtiging! Dus geen contante loten meer. Dat is gemakkelijker en veiliger voor iedereen!

Alle spelers van de genoemde teams gaan in de eigen straat of buurt loten verkopen. Je mag natuurlijk ook andere straten pakken. Zoveel als je wilt en kunt. Uiteraard mag je ook loten verkopen in je familie, vrienden en kennissenkring. Voor onze jongste pupillen adviseren wij om samen met je ouders of oudere broer of zus de straat op te gaan en loten te gaan verkopen.

De lotenverkoop voor de Grote Club Actie start officieel pas op zaterdag 16 september 2017. Eerder mag je geen loten verkopen!   Je mag wel alvast aan je familie of kennissen vragen of zij loten willen kopen.

In het verkoopboekje staan nog veel meer interessante verkooptips. Neem deze samen met jullie leiders en ouders nog eens goed door!

Speciale acties voor onze lotenverkopers!

Ook dit jaar is de Grote Club Actie weer extra aantrekkelijk.

1. Voor elk verkocht lot krijg je  van ons een vergoeding van € 0,25. En voor elke 10 verkochte loten nog eens € 1,00 extra.
  1. Bovendien worden de 5 beste verkopers op onze nieuwjaarsreceptie weer met een mooie prijs  extra in de bloemetjes gezet.
  1. De Kids-verkoopwedstrijd is in het leven geroepen om lotenverkopers die landelijk bovengemiddeld goed hebben verkocht, te belonen. Kinderen kunnen het aantal verkochte loten zelf registreren; dit kunnen zij doen als zij klaar zijn met verkopen. Dan pas weten zij het definitieve aantal. Er worden prachtige prijzen weggegeven, waaronder de hoofdprijs: een iPad!

2. De 20-loten-actie. Hiermee belonen wij de verkopers als ze 20 of meer loten hebben verkocht. De vouchers geven recht op een gratis pretparkkaartje.

Meer informatie over de Kids-verkoopwedstrijd en de 20-lotenactie vinden jullie terug op de speciale site:  www.kids.clubactie.nl

Zo gaan wij jullie extra stimuleren om heel veel loten te verkopen. En net als andere jaren de Grote Club Actie tot een groot succes te maken voor onze voetbalclub.

zie ook dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=oCZMl3K1uHY&sns=em

Want zoals jullie weten gaat 80 % van de opbrengst rechtstreeks naar de RKSV Heeze. Hiermee  kunnen wij al onze prachtige en sportieve jeugdactiviteiten organiseren.

Bedankt alvast en heel veel plezier en succes met de Grote Club Actie.

Contactpersoon:
Theo Bosch, Coördinator Grote Club Actie RKSV Heeze