Jeugdtoerooien RKSV Heeze groot succes!

26 mei 2017 11:30

Wat heeft de jeugd lekker gevoetbald op onze toernooien!

De afgelopen dagen hebben verschillende jeugdtoernooien plaatsgevonden bij RKSV Heeze.

Op zaterdagmiddag 20 mei was het de beurt aan de JO8/9. De jongste jeugdteams speelden met veel enthousiasme hun wedstrijden en de sportiviteit was van een hoog niveau. Winnaars hier werden Una JO9-1 en Heeze JO8-1.

Op zondagochtend 21 mei gingen de JO10- en JO11-teams het veld op; ook hier werd volop gestreden voor de eerste plekken. Deze werden uiteindelijk veroverd door Best Vooruit JO10-1 en Woenselse Boys JO11-5.

’s Middags gingen we over op een groot veld voor het JO13-toernooi. Voor de uitstekend fluitende scheidsrechters was het nu ook zaak om o.a. op buitenspel te letten. De bekerwinnaars waren hier Laar JO13-1 en Heeze JO13-3.

Tenslotte mochten op een zonnige Hemelvaartsdag de hoogste JO11-teams de strijd aanbinden op het 9-tegen-9-toernooi. Een sterk deelnemersveld was zeer aan elkaar gewaagd. De winnaar hier was Blauw Geel’38 JO11-1 uit Veghel. Een eervolle vermelding voor ons eigen JO10-1 dat zich knap staande hield tegen oudere tegenstanders is hier wel op zijn plaats!

De toernooicommissie kijkt met veel genoegen terug op deze thuistoernooien en zij bedankt nogmaals alle deelnemende ploegen, het kantinepersoneel en de vele, vaak jeugdige, scheidsrechters!

Tot volgend jaar!

PS: de teams die op zaterdag 20 mei speelden hadden de mazzel dat Phoxy op ons sportpark was wegens de afsluiting van de Speciale Voetbaldagen met PSV Legendary!

Lees hier meer over de wedstrijd tegen PSV Legendary.

Hier poseert onze JO9-2 trots met Phoxy!  (foto: Han Piels)