Stichting Speciale Voetbaldagen zorgt voor vele blije snoeten!

18 mei 2017 21:15

Wat is het toch genieten deze week op ons sportpark! De eerste helft van de week hadden we het Bumet Schoolvoetbaltoernooi, dus drie dagen voetbalplezier. En de tweede helft van de week organiseert de Stichting Speciale Voetbaldagen geweldige voetbaldagen voor mensen met een beperking.

Donderdag en vrijdag komen resp. 140 en 80 kinderen van de Berkenschutse naar ons sportpark om daar een geweldige en compleet door de Stichting Speciale Voetbaldagen verzorgde dag te beleven. Allerlei voetbalgerelateerde spellen worden gedaan en ’s middags komt PSV’s mascotte Phoxy langs. Geweldig!!

Wat was het vandaag, ondanks de regen, genieten dat Phoxy voor deze kinderen speciaal naar Heeze was gekomen! Ze mochten o.a. proberen een goal te maken en natuurlijk mee op de foto.

Zaterdag komt een PSV Legendary team en speelt tegen teams van De Berkenschutse, ons eigen G-team (die overigens kampioen zijn!) en tegen de selectie.

Dit voetbal event is bedoeld om personen met een beperking een prachtige dag te bezorgen waarna ze met een lach en voldaan terugkeren naar huis. "Voetbal met je hart" is het devies vn de Stichting Speciale Voetbaldagen onder aanvoering van Wendy Zwegers, Cees de Weijer en Han Piels.

Lees meer over de Stichting Speciale Voetbaldagen www.specialevoetbaldagen.nl en volg ze op Facebook!

Prachtig!!