Het Bumet Schoolvoetbaltoernooi was geweldig!!

17 mei 2017 22:30

Wat is het Bumet Schoolvoetbaltoernooi toch een prachtige sportieve happening in ons dorp!! Helaas, het is weer voorbij.

15, 16 en 17 mei is weer het jaarlijks schoolvoetbaltoernooi voor de basisscholen in Heeze. Ruim 500 leerlingen zullen ‘s avonds actief zijn op dit toernooi. Uiteraard zijn er weer prijzen zoals de sportiviteitsbeker. Daarnaast zullen elke avond 2 VIP-arrangementen uitgeloot worden. Een jongens of gecombineerd team en een meisjesteam. Deze teams worden in september uitgenodigd wanneer Heeze 1 (dames of heren) een thuiswedstrijd speelt.

Wij danken het organisatie team, Peter Grotenhuis, Kees van den Groenendaal (sr en jr) en Wesley de Greef. Zij zorgen er jaarlijks voor dat dit toernooi vlekkeloos verloopt.

Klik hier voor het programmaboekje

KIJK VOOR  (ACTIE) FOTO'S VAN HET SCHOOLVOETBAL IN DE MEDIAGALERIJ

WOENSDAG 17 MEI

Woensdag was het alweer de laatste wedstijdavond van het Bumet schoolvoetbaltoernooi. Het was erg warm, maar dat mocht de pret en sportiviteit niet drukken. Er werd weer volop gestreden tussen de diverse scholen tussen de meisjes groep 3,  jongens groep 7, meisjes groep 7/8, jongens groep 7/8 (groot veld).

Voor de derde achtereenvolgende dag was het een prachtige avond vol voetbalplezier, strijd, sportiviteit een gezelligheid. Geweldig dat zoveel spelers en vele supporters dit mooie festijn meebeleven!

Iedereen die hier een steentje aan heeft bijgedragen om dit mooie evenement voor de basisschooljeugd te organiseren: ontzettend bedankt! Met name de mensen van de organisatie (in het bijzonder Peter Grotenhuis, Kees van den Groenendaal (sr en jr), Wesley de Greef. En zeker ook alle scheidsrechters (onder aanvoering van Jan van Maasakkers). Onze veelal jonge scheidsrechters hebben er prima voor gezorgd dat de wedstrijden in goede banen werden geleid. Hartstikke goed!! Verder dank aan het kantineteam, de materialenman en alle andere vrijwilligers die hun steentje hebben bijgedragen. En last but zeker not least: Bumet! Ontzettend bedankt weer voor de sponsoring! En Inge en Erik, bedankt voor jullie aanwezigheid.

Mocht je overigens nog vragen hebben over de club, of vind je voetbal zo leuk dat je meer wilt weten, of proeftrainen, stuur dan gerust een mail naar [email protected] . Met name meiden zijn meer dan welkom bij de club. Mocht je daar info over willen, mail dan naar [email protected]

En dan nu de uitslagen van vandaag:

Poule meisjes groep 3

1. De Roosjes
  2. Meisjeskampioenen
  3. Schatjes Parel

Poule jongens groep 7

1. FC Broodje Kebab
  2. FC Voetbalstrijders
  3. FC Kaasstengels + FC Gebakken Ezels

Poule meisjes groep 7/8

1. Girl Power
  2. Trumakkers First
  3. De Voetbalmonstertjes
  4. The Stars

Poule jongens groep 7/8 (groot veld)

1. FC Gratje
  2. FC Smikkelberen
  3. FC De Rijke Tatto’s
  4. FC Weet Ik Veel
  5. FC De Banaantjes

De Nico Verbeek sportiviteitsprijs werd door Inge Maas van Bumet uitgereikt aan basisschool De Merlebos.

Om de sportiviteit te bepalen hebben de scheidsrechters bij alle wedstrijden punten gegeven voor de sportiviteit. En De Merlebos heeft op basis van die beoordelingen gewonnen! Toppie!

PROFICIAT ALLE WINNAARS!!!

BEDANKT ALLE DEELNEMERS VOOR JULLIE SPORTIVITEIT, STRIJD EN HET PLEZIER DAT JULLIE UITSTRAALDEN. GRAAG TOT VOLGEND JAAR!!

BEDANKT ALLE SUPPORTERS! MEDE DANKZIJ JULLIE WAS DE SFEER GEWELDIG!!

BEDANKT ALLE VRIJWILLIGERS DIE DIT WEER MOGELIJK MAAKTEN!!

BEDANKT BUMET VOOR DE SPONSORING!!

En dan hieronder de foto's van de winnaars:

Kijk overigens voor meer foto's in onze Mediagalerij!

Voor de (actie) foto's van vandaag, klik hier

In het menu Mediagalerij vind je veel foto's van de afgelopen dagen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

DINSDAG 16 MEI

Dinsdag was de tweede dag van het Bumet schoolvoetbaltoernooi. De groepen jongens groep 3, en jongens groep 4, en jongens groep 5/6 namen het tegen elkaar op van de diverse scholen.

Net als gisteren waren de weergoden ons goed gezind. En wederom mochten we vele supporters begroeten. Vaders, moeders, opa’s, oma’s, ooms, tantes, vrienden, vriendinnen, buren en niet te vergeten juffen en meesters die hun leerlingen kwamen aanmoedigen. Het was weer gezellig druk langs de lijn. In de jongensteams zaten behoorlijk wat gezichten die we al kennen omdat ze al bij ons voetballen. Maar we zagen ook “vreemde” gezichten die ontzettend veel plezier hadden in het spelen van ons favoriete spelletje! En dat is geweldig om te zien! Plezier in sport is prachtig!

De uitslagen van vandaag zijn:

Poule jongens groep 3

5. De Dabclub
  6. FC Beukers
  7. De Stuiterballeletjes + De Kaaskippies

Alle winnaars van harte proficiat!!!!

En alle deelnemers: bedankt voor jullie deelname!!

klik voor meer foto's van dinsdag hier

---------------------------------------

MAANDAG 15 MEI

Op de eerste dag van het Bumet schoolvoetbaltoernooi waren aan de beurt de groepen 5/6 meisjes ,  groep 5/6 gemengd  en 7/8 gemengd. De weergoden waren ons gelukkig goed gezind. Het was gezellig druk langs de lijn met supporters en de sfeer was dan ook optimaal. De teams streden voor wat ze waard waren, wat was het spannend. Vooral bij de finale bij de meisjes groep 5/6 gemengd; die werd beslist met penalty’s!

De uitslagen van vandaag:

Poule meisjes groep 5/6 A

1. FC de Kampioentjes
  2. De Voetbalknallers
  3. Lol scoort ’n goal
  4. Girls Power
  5. FC de Voetbalkamp
  6. De Voetbalknallers

Poule gemengd groep 5/6

1. Team Zure Melk
  2. De Pareltoppers
  3. PSV De Parel
  4. FC De Doperwten
  5. Pareltoppertjes
  6. De Olifanten

Poule gemengd groep 7/8

1. De Gekke Henkies
  2. Little Piggies
  3. De Lolleys
  4. FC De Knallers
  5. Biem

Alle winnaars van harte proficiat!!!!

En alle deelnemers: bedankt voor jullie deelname!!

Klik hier voor meer foto's van de maandag.