Trots op twee nieuwe scheidsrechters

13 mei 2017 13:15

We hebben twee kersverse scheidsrechters! En daar zijn we superblij mee! Jan begeleidde ze.

RKSV Heeze is trots op Jordy van Grunsven en Koen Meelen; zij behaalden gisteren hun diploma “verenigingsscheidsrechter”.

Deze twee kanjers van bijna 16 jaar zijn nu bevoegd om bijna alle wedstrijden fluiten bij zowel de jeugd als bij de senioren (behalve wedstrijden van enkele hogere teams waarvoor een KNVB scheidsrechter wordt ingeschakeld). Dat is hartstikke goed van ze, en de club is er dan ook heel erg blij mee.

Jordy (speler JO17-1) fluit vandaag direct zijn eerste wedstrijd, en wel bij de JO17-2, het team waarin Koen speelt.

Jan van Maasakkers begeleidde Jordy en Koen naar de cursus en gisteren behaalden ze hun diploma.

Jordy en Koen: van harte gefeliciteerd!!!!
En Jan: bedankt voor de begeleiding!