HEEZE 5 KAMPIOEN !!!!!!!

30 april 2017 15:30

Zondagmorgen rond de klok van half twaalf maakte scheidsrechter Jan Brouwers op ons hoofdveld een einde aan de wedstrijd Heeze 5 -Tivoli 2.en was onze club - na de vrouwen - weer een KAMPIOEN rijker : HEEZE 5.

In de kampioenswedstrijd was Heeze 5 duidelijk een maatje te groot voor het op de derde plaats staande Tivoli 2.
Na een aanvankelijk gelijk opgaande wedstrijd met een 2-1 ruststand , walste onze jongens na de korte rust over de tegenstander heen met als eindscore een eclatante 7-1 overwinning.

De mooiste goal kwam op het conto van aanvoerder Cees v.d. Groenendaal, hetgeen hem ook prompt een publiekswissel opleverde.
Met dit kampioenschap komt er een einde aan een mooi en spannende nek aan nek race tussen ons 5e elftal en Valkenswaard met Heeze 5 als terechte kampioen !!!

Na de wedstrijd waren er uiteraard bloemen, Champagne , consumptiebonnen en mooie woorden voor de kampioenen.
Later op de middag volgde de traditionele kampioensrit op de platte kar en was er groot feest in de kantine.

HEEZE 5  PROFICIAT MET HET KAMPIOENSCHAP EN HET MOOIE SEIZOEN.
Het bestuur