Clement de Bakker nieuwe clubman van het jaar!

8 april 2017 10:00

Tijdens de gezellige vrijwilligersavond werd de nieuwe clubman bekend gemaakt.

Op vrijdag 7 april werd de vrijwilligersavond gehouden, het ‘dank-je-wel’  van de club om de vrijwilligers te bedanken voor hun inzet. Zonder al die vrijwilligers hebben we immers geen voetbalclub. Niks is vanzelfsprekend geregeld. Het zijn de vrijwilligers die er samen voor zorgen dat alles georganiseerd is zodat iedereen kan voetballen.

Traditioneel wordt op deze avond de clubman / clubvrouw bekend gemaakt. En dat is: Clement de Bakker.

Clement verricht bergen werk, vooral achter de schermen (ICT), dus wat niet veel mensen zien. Hij heeft de computersystemen binnen de club gemoderniseerd. Vooral ook een nieuwe opzet gemaakt om allerlei documenten efficiënt en centraal te bewaren. Office 365, Sharepoint, Cloud, allemaal zaken die Clement regelt. Verder beheert hij de technische zaken van de website en de kantine TV en is coördinator van het webteam. Daarnaast is hij, last but not least, ook al jaren actief lid van de jeugdcommissie. Hier beheert hij o.a. Sportlink, teamlijsten en op zaterdag draait hij diensten in het wedstrijdsecretariaat.

Clement, een dikke proficiat voor jou als Clubman van het seizoen 2016/17.

Héél dik verdiend!