Aanmelden El Grisio 2017

5 mei 2017 20:15

Een weekend om nooit te vergeten!
In het weekend van vrijdag 16 juni t/m zondag 18 juni a.s. zal het traditionele "El Grisio Jeugdkamp" van RKSV Heeze weer plaatsvinden. Zoals gebruikelijk is dit kamp bestemd voor al onze geïnteresseerde JO10 t/m JO13 spelers (E & D).

Indien uw zoon of dochter besluit mee te gaan, dan verzoeken wij u vriendelijk om bijgaand deelnameformulier uiterlijk dinsdag 1 mei bij voorkeur in te vullen op deze website. Klik hier voor het formulier. Ook kun je het formulier online invullen. Klik daarvoor hier. Via je leider zal je ook nog een mail ontvangen waarin de uitnodiging staat zodat je het formulier kan inleveren bij Renee Groenen. Tevens wordt u vriendelijk verzocht om de bijdrage voor dit kamp, te weten € 37,50 uiterlijk 15 mei a.s. over te maken op rekening van de RABOBANK met IBANnummer NL95RABO0159736102 t.n.v. RKSV Heeze inzake NAC o.v.v. "El Grisio 2017 + naam + elftal deelnemer".

Om de kosten te drukken proberen we het vervoer door u te laten verzorgen. Op bijgaand formulier kunt u aankruisen wat voor u van toepassing is. U zult in een later stadium vernemen of en hoe u ingedeeld bent.

Via de website www.rksvheeze.nl  en uiteindelijk een fantastisch kampboekje worden de deelnemers verder op de hoogte gehouden over dit kamp.

Vanzelfsprekend hopen we dat het animo, net als in voorgaande jaren, weer hoog is, zodat we er met zijn allen een mooie happening van kunnen maken.

De verblijfsgegevens:
Jeugdverblijfcentrum Scoutsrally