18-3: Sportgala

4 maart 2017 11:15

Alle teams die in 2016 kampioen of najaarskampioen zijn geworden, zijn samen met hun trainers/leiders van harte uitgenodigd voor het Sportgala in het Perron te Heeze.
De datum is zaterdag 18 maart a.s., het Perron is vanaf 19.00u geopend, het gala start om 19.30u.

Het betreft de volgende jeugdteams met het verzoek om in het eigen sporttenue komen.

• 2015 – 2016
    • F4, E2, E3, D2
    • G1
  • 2016 – 2017 Winterkampioen
    • JO9-2, JO10-1, JO13-2G, MO17-1

Uiteraard zijn ook alle supporters, ouders en leden van RKSV Heeze van harte welkom.
Op deze avond worden onder andere sportman, sportvrouw, sportploeg en sportvereniging bekend gemaakt, maar is vooral bedoeld om de sporters te belonen voor de geweldige sportprestaties van het afgelopen jaar. Heeze-Leende mag trots zijn op wereldkampioenen, Europees kampioenen,

Nederlands kampioenen, Brabants kampioenen en natuurlijk alle regiokampioenen in velerlei takken van sport.

Tot 18 maart!